ردکردن این

پی سی کالا

فروشگاه پی سی کالا زیر مجموعه گروه مهندسی لعل فام با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش قطعات کامپیوتر و تعمیرات سخت افزاری می باشد. این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه اسمبل و فروش کامپیوترهای گیمینگ فعالیت می کند. تیم پی سی کالا با دانش و تخصص کافی در این زمینه بهترین قطعات را متناسب با سلایق مختلف و میزان بودجه مشتری در کنار هم قرار داده و در رده های مختلف از پایین رده تا بالارده و حرفه ای اسمبل می کند. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع کامپیوترهای گیمینگ با بهترین قیمت و گارانتی معتبر به فروشگاه ما سر بزنید.

پی سی کالا | خرید کامپیوتر گیمینگ

خرید کامپیوتر گیمینگ

تیم پی سی کالا بهترین قطعات (خصوصاً پردازنده های نسل دوازدهم) را متناسب با سلیقه روز بازار و بودجه مشتریان اسمبل می کند. خیلی از گیمیرهای عزیز اطلاعات کافی در خصوص سخت افزار کامپیوتر ندارند و برای همین در انتخاب قطعات دچار مشکل می شوند و گاهاً هزینه های بیهوده ای را صرف خرید کامپیوتر گیمینگ می کنند که بهره وری درستی برای آنها نخواهد داشت. اطلاع از اینکه چه نوع گرافیک و یا پردازنده و یا حافظه رمی در کنار هم بهترین عملکرد را خواهد داشت؛ نیاز به تخصص بسیار بالایی دارد. شما می توانید از مشاوره ما به صورت رایگان در این زمینه بهره بگیرید و یا اینکه از کیس های آماده گیمینگ در فروشگاه خرید کنید.

خرید لپ تاپ گیمینگ

برخی از گیمرها به جایی خرید سیستم گیمینگ، لپ تاپ گیمینگ خریداری می کنند. به این دلیل که بتوانند به راحتی آن را جا به جا کرده و از بازی در هر مکانی لذت ببرند. اما خب در زمینه لپ تاپ تنوع مدل بسیار بالا می باشد و خرید یک لپ تاپ گیمینگ کارآمد و با بودجه در دستانمان کاری مشکلی خواهد بود. اطلاع از نوع و مدل های دقیق پردازنده مرکزی لپ تاپ ها و چیپ گرافیکی کارآمد تا صفحه نمایش و رفرش ریت همه و همه عوامل مهم در انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ خوب می باشند. شما عزیزان می توانید برای خرید لپ تاپ گیمینگ با مشاوران ما به صورت رایگان در تماس باشید. همچنین می توانید از انواع لپ تاپ های گیمینگ در رده های قیمتی مختلف در سایت پی سی کالا دیدن فرمایید.

خرید لپ تاپ گیمینگ | پی سی کالا
ارتباط بـــــا پی سی کالا
تهران
اصفهان